A soprtmédia volt a téma a sportmenedzsment konferencián
A magyar sportnak ártott, hogy 2002-2003 körül eltűntek a sporthírek a kereskedelmi tévékből - szögezte le Máté Pál, a Sport1 TV főszerkesztője a budapesti konferencián.
Héder Barna, az M4 Sport igazgatója egyetértett a megállapítással, és leszögezte: sajnos egy generáció nőtt úgy fel, hogy a kereskedelmi tévékben nem látott sporthíreket. Az előadók egyetértettek abban, hogy a magyar vonatkozású sporteseményekre fókuszáló M4 Sport átalakította a sportmédiapiacot. Faragó András, a Digi Sport felelős szerkesztője szerint ez abban is tetten érhető, hogy a Sport Klub a szórakoztató műsorok irányába mozdult el.
Héder Barna, az M4 Sport januárban kinevezett igazgatója
A hazai sportszövetségek képviselői egyetértettek abban, hogy a tévés megjelenés nem csak a bevétel miatt fontos számukra, sokkal inkább a figyelemfelkeltés: a márkaépítést segíti, az utánpótlásbázist szélesíti.
MTI / MCOnet